Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271 z poź. zm.) w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn (odstąpienia od umowy), wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
Uwaga: prawo do zwrotu nie przysługuje, jeśli zakup dokonano w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
Procedura zwrotu jest następująca:
1. Zwroty przeprowadzane są za pośrednictwem "formularza zwrotu" - formularz należy pobrać, wypełnić i wysłać razem ze zwracanym towarem.
formularz zwrotów.pdf
2. Towar należy odesłać na adres korespondencyjny firmy Music Label.
MusicLabel
Bałkańska 10c/9
42-612 Tarnowskie Góry
3. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon, fakturę lub dowód zakupu.
4. Moment nadania przesyłki zwrotnej traktowany jest jak moment zwrotu.
5. Klient wysyła zwracany towar na własny koszt, umieszczając wewnątrz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
6. Weryfikacja zwrotu czy zwracany towar spełnia warunki konieczne do jego przyjęcia.
7. Jeśli wszystkie warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzeniu procedury zwrotu są spełnione, zwracamy wpłaconą kwotę.
8. Po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym jest możliwość wymiany towaru na inny model, kolor, rodzaj.
Reklamacje
1. Klient zobowiązany jest do wysyłania reklamowanego towaru na własny koszt. Prosimy aby dobrze zabezpieczyć przesyłki - za uszkodzenia powstałe podczas transportu firma Music Label nie odpowiada.
2. Towar należy odesłać na adres korespondencyjny firmy Music Label.
MusicLabel
Bałkańska 10c/9
42-612 Tarnowskie Góry
3. Do odsyłanego w ramach reklamacji towaru prosimy o dołączenie wypełnionego i podpisanego „Formularza Reklamacyjnego”
formularz reklamacyjny.pdf
4. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem - wszelkie tego typu przesyłki nie będą odbierane.
5. Do przesyłki należy załączyć kopię świadectwa zakupu (paragon, faktura VAT lub dowód zakupu jeśli takowe były wydane)
6. Music Label przyjmuje reklamację do rozpatrzenia od dnia dostarczenia do siedziby firmy.
7. Pozytywnie rozpatrzona reklamacja zostanie przekazana do realizacji w przesyłce (paczce) ekonomicznej przez Pocztę Polską.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących procesu reklamacyjnego lub zwrotu towaru prosimy o kontakt na adres muzyczne.naklejki@gmail.com